Cum sa ai o memorie buna pe termen lung?

Cum sa ai o memorie buna pe termen lung?
Ti se intampla sa uiti unde ti-ai pus anumite obiecte, sa-ti nu iti amintesti aspecte discutate intr-o intalnire recenta ori ceea ce ai invatat pentru un examen? Cu totii uitam lucruri din cand in cand. Cu toate acestea, pierderea memoriei ar trebui sa te puna in garda daca este frecventa si sa actionezi pentru a-ti imbunatati aceasta capacitate.
Desi nu exista garantii cand vine vorba de prevenirea pierderii memoriei sau a dementei, anumite activitati, alimente si suplimente te-ar putea ajuta in acest sens. Uite sugestiile noastre:
1. Exerseaza-ti atentia! Atentia este una dintre componentele majore ale memoriei. Pentru ca informatiile sa treaca din memoria pe termen scurt in cea pe termen lung, trebuie sa acorzi atentie informatiilor pe care le primesti intr-un anumit moment. Astfel, incearca sa studiezi fara a fi distras de telefon, televizor ori alte diversiuni. Stim ca este greu sa ramai focusat cand esti inconjurat de colegi galagiosi ori copii zgomotosi, dar nu uita de obiectivul tau: acela de a pastra in memoria pe termen lung informatiile pe care le captezi.
2. Include activitatea fizica in rutina zilnica! Activitatea fizica imbunatateste fluxul sanguin in intreg corpul, inclusiv la nivelul creierului. Acest lucru te poate ajuta sa-ti pastrezi memoria limpede. Daca nu ai timp de un antrenament complet, de 50-60 de minute, fa plimbari scurte in aer liber de mai multe ori pe zi. Si cu atat mai mult daca esti in timpul programului. Spre exemplu, la fiecare 2 ore poti iesi cate 10 minute sa te plimbi in apropierea biroului. O gura de aer imbunatateste concentrarea si te ajuta sa fixezi in memorie ceea ce ai lucrat anterior.
3. Ramai activ mental! Asa cum activitatea fizica te ajuta sa iti mentii corpul in forma, activitatile care stimuleaza mintea te ajuta sa-ti pastrezi creierul in forma si te-ar putea tine la distanta de pierderea memoriei. Completeaza Sudoku, joaca sah, invata sa canti la un instrument muzical, invata o limba straina! Orice activitate noua care presupune reflectie te ajuta sa realizezi noi conexiuni neuronale si sa-ti pastrezi o buna memorie.
4. Socializeaza in mod regulat cu diferite persoane! Depresia si stresul pot contribui la pierderea memoriei. Iar in prevenirea acestora socializarea joaca un rol important. Astfel, cauta oportunitati sa te intalnesti mai des cu cei dragi, mai ales daca locuiesti singur!
5. Adopta o dieta sanatoasa! O alimentatie echilibrata are beneficii pentru forma fizica exterioara, dar si pentru organele interne si pentru creier. Alege surse de incredere de fructe si legume, include la mesele principale alimente bogate in grasimi sanatoase (peste, avocado, nuci, migdale, ulei de masline), fibre si carbohidrati buni. Ai in vedere si ca ceea ce bei este important. Prea mult alcool poate conduce la confuzie si pierderea memoriei, consuma-l cu moderatie.
6. Completeaza-ti dieta cu suplimente premium! Magneziul este unul dintre elementele esentiale pentru mentinerea unei functii cognitive normale. Pe masura ce inaintam in varsta, insa, nivelul acestuia scade din organism ori nu mai este asimilat de organism prin alimentatie. Desigur, alimente bogate in magneziu, precum seminte de dovleac, spanac fiert, ciocolata neagra, peste, stafide, broccoli, trebuie introduse in dieta zilnica. Mai mult, pentru a te asigura ca organismul tau primeste doza zilnica recomandata din acest element, completeaza-ti dieta si cu Neuro-Mag® Magnesium L-Threonate, un supliment cu magneziu marca Life Extension care vizeaza cresterea activitatii creierului si a sistemului nervos. Modelele pre-clinice au aratat ca treonat L de magneziu continut in Neuro-Mag® a crescut nivelul de magneziu in lichidul spinal cu 15%, comparativ cu magneziu traditional la care nu s-a observat nicio crestere. Formula puternica de magneziu care ajunge la creier prin administrarea, conform prospectului, a Neuro-Mag® Magnesium L-Threonate mentine un nivel optim al conexiunilor sinaptice intre celulele creierului, putand astfel imbunatati memoria, concentrarea si focusul. Achizitioneaza acest supliment, rapid si sigur, de pe https://www.suplimente-premium.ro/!
7. Gestioneaza-ti cu atentie afectiunile cronice! Daca suferi de depresie, ai hipertensiune arteriala, colesterol marit, diabet, obezitate, cel mai probabil ca si memoria ta este afectata. Cu cat iti tii mai bine sub control aceste afectiuni, cu atat iti mentii sanatatea intr-o stare mai buna. Urmeaza sfaturile medicului tau pentru buna gestionare a starii tale de sanatate!
Incepe chiar de azi sa pui in practica aceste sugestii si pastreaza-ti o memorie buna indiferent de varsta!
 

Suport clienti Luni-Vineri 9,00 - 17,00

0783003045 contact@suplimente-premium.ro
83fd4f52dbc54572e996733e13368a96

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!